duminică, 16 decembrie 2007

La concertu' lu' Banica...

Am decis sa incep si eu sa postez pe un blog.
Sunt multe chestii care ma "pacane" zilnic... Multe din ele poate nu-si vor afla niciodata rezolvare. Dar daca le scriu parca incep sa le rezolv... Asa mi se pare mie...
In fine... Tampenia e congenitala si contagioasa... poate m-oi fi molipsit si eu?!
Aseara am fost la minunatul, epustuflantul si extraordinarul concert al lui Stefan Banica jr.
Mie tipul nu-mi place dar... jumatatea mea semnificativa (cum zic americanii) a luat bilete "ca sa ne culturalizam". Asa ca iata-ne incarcati in masina, impreuna cu fiica unor prieteni pe drum spre Sala Palatului. Aici - balamuc! Simultan, in Piata Revolutiei concert in aer liber - Ducu Bertzi, Dir. 5, Phoenix... Unde sa parchezi?! Le las pe fete langa sala si eu continui sa caut un loc de parcare. Am ajuns, e drept destul de tarziu. Loc de parcare - ioc! Si dupa vreo 30 de km parcursi in jurul Salii Palatului... Renunt! Inauntru nevasta-mea se agita! Locurile noastre ( 30 de euroi bucata) sunt minunate - dar inexistente! Sunt OCUPATE DE CAMERE DE LUAT VEDERI! Dupa parlamentari si agitatie primesc alte locuri. Eu nu mai reusesc sa intru. In disperare de cauza, ma duc la serviciu. Stau acolo pana se termina prostia... pardon! Concertul, si pe urma le iau. Sotia se plange de impasibilitatea politiei fata de speculantii de bilete... In fine, o ducem acasa pe fiica prietenilor si apoi ne plimbam cu masina prin Bucurestiul nocturn... Surpriza! Rodica ma roaga s-o duc sa vada oroarea aia botezata brad din Piata Unirii... Noaptea arata destul de bine... de la o distanta rezonabila... Socant e insa faptul ca pe Splaiul Unirii e si acum blocaj! In fata la Tribunal stau in coada ca ziua, la pranz! Doamne! Ca multe masini mai sunt in Capitala. Ajung acasa doar pentru a-mi gasi locul semi-blocat de o furgoneta... Cu ajutorul lui Dumnezeu si al Rodicai parchez... Mergem acasa, bem cate un vin fiert si inghitim ceva si pe urma la pat. O noapte linistita...

Un comentariu:

!c3 spunea...

Lasa ca mare lucru nu ai pierdut daca nu te-ai dus la concert! Din contra, ai evitat poluarea fonica la care erai cat pe ce sa fii supus!
Banica Junior nu este mai mult decat un pitic, negru, cracanat de trece trenul prin paranteze si plin de fite de "vedeta". Tipic in ziua de azi.
Totusi, zi merci ca ai avut unde sa te duci. :))